Suportul serviciilor de găzduire Tipărire

  • suport, gazduire, hosting, asistenta tehnica, asistenta dedicata, suport metin2, suport jocuri
  • 26

Ce reprezintă serviciul de suport sau asistență tehnică?

Echipa CHLINK monitorizează constant funcționalitatea serviciilor în parametri optimi, astfel în cât pagina ta web sau serverul de joc să rămână conectate în permanență.

Am introdus două pachete de suport/asistență tehnică după cum urmează:

 

Suportul STANDARD

Informațiile tehnice și/sau alte indicații cu privire la administrarea și utilizarea serviciului se furnizează doar pe baza unui tichet de suport deschis din contul de client.

Aceste solicitări NU INCLUD verificări directe asupra conținutului serviciului, respectiv a serverelor de joc, consultarea sau soluționarea erorilor generate de client.

 

În acest caz, echipa de suport poate îndruma clientul spre soluționarea problemei doar în baza unei erori sau log furnizat de acesta.

În cazul în care, echipa de suport dispune de un tutorial pregătit pentru soluționarea problemei, va fi transmis clientului, fără alte intervenții tehnice realizate de echipa de asistență CHLINK.

Programul de contact conform pachetului de suport standard este L-V: 10-18.

 

TIMP MEDIU DE RĂSPUNS: 4 ore (L-V: 10-18)

 

Suportul ÎNCEPĂTOR

Informațiile tehnice și/sau alte indicații cu privire la administrarea și utilizarea serviciului se furnizează pe baza unui tichet de suport deschis din contul de client sau prin modalitatea de interacțiune rapidă în aplicația WHATSAPP.

La cererea clientului, pot fi verificate erorile returnate de server, logurile, curățarea logurilor sau repornirea serverului de către echipa de asistență tehnică.

 

În cazul serviciilor de găzduire metin2, pot fi solicitate de către client următoarele:

  • Actualizare fișiere autopatcher
  • Instalare/reinstalare serverfiles afișat pe pagina CHLINK, fără alte costuri suplimentare (10 reinstalări lunare)
  • Configurare firewall avansat la cerere (o singură instalare)
  • Instalare/reinstalare fișiere tip quest, furnizate de către client.
  • Actualizare categorii/obiecte magazin de obiecte online (maxim 5 categorii/25 de obiecte)
  • Configurare/instalare homepage/itemshop custom sau de pe pagina CHLINK (5 instalări lunare)
  • Configurare/activare funcție send e-mail resetare parolă jucător
  • Configurare modul de plată prin paypal, valabil doar în cazul scripturilor furnizate de către CHLINK (Itemshop/Homepage)

Prioritate în preluarea sesizărilor din portalul de clienți.

TIMP MEDIU DE RĂSPUNS: 2 ore

Programul de contact conform pachetului de suport standard este L-V: 08-20. S-D: 10-16


Răspunsul a fost util?

« înapoi

Powered by WHMCompleteSolution

Solutii sigure pentru jocurile tale!

Toate serviciile oferite au inclusa mitigarea automata a atacurilor DDoS.